Com funciona l'ACE?

Funcionament general de l’ ACE.

Després de parlar amb la direcció i reunir-nos unes quantes vegades hem establert unes bases de funcionament.

Totes les activitats culturals i esportives que es vulguin fer dintre de bombers o fora de bombers amb el nom de l’ACE o Bombers de Barcelona, han de ser informades  a l’ ACE. Nosaltres serem els encarregats de comunicar-ho a la direcció de Bombers. Activitats esportives, campionats de rocòdrom, vehicles per activitats, Cicloturista,  etc..  (La direcció és inflexible amb aquest tema). Tràmits

És important redactar bé l’activitat, nom del responsable, telèfon, correu electrònic, dates de l’activitat i amb el màxim de temps d’antelació possible. Mínim un mes. Omplir el formulari adjunt de la pagina web.

No es penjarà i es farà publicitat de cap activitat que no es comuniqui a l’ ACE,  pàgina Web i taulells dels Parcs. Tampoc entrarà a formar part de les possibles subvencions.

No es donarà el vist i plau els actes que no siguin cívics i respectuosos amb l’ ACE i Bombers de Barcelona. Pensem que la imatge que es pugui transmetre a la societat, tant en actes personals com col·lectius de la associació, està per sobre de qualsevol activitat.

La pàgina Web de l’ ACE s’utilitzarà com a mitjà de comunicació de les activitats i novetats (reunions, convenis amb entitats, actes de reunions etc.). També utilitzarem els taulells dels parcs per penjar les coses més importants. Demanem a tots els socis que es registrin a la pagina web per poder tenir la màxima cobertura possible. Estem negociant amb entitats que ens demanen llistes actualitzades dels socis per poder fer descomptes.

Venda de material de l’ACE. Tindrem un responsable de material a cada  parc per la venda del clauers, samarretes etc.. També es podrà comprar material a través de la nova botiga virtual de la pàgina web. Els responsables del material a cada parc són els següents:

  • Sant Andreu : Enrique Martin Salmeron Torn - E
  • Vall d’Hebron : Joan Carles Mompel Torn – E
  • Eixample :  Jose Maria Mateo Torn – B
  • Llevant : Antonio Campos Torn – E
  • Montjuïc : Miguel Angel Lopez Aceña Torn – D

Loteria de Nadal. Aquets darrers anys, la loteria de Nadal l’ha venut la secció que la demanava. A partir d’ara es farà una llista de totes les seccions que té l’ ACE i cada any la venda la realitzarà una secció diferent. La llista es farà alfabèticament i les seccions que l’ han fet aquests darrers anys passaran al final de la llista. Si alguna secció no vol aquesta responsabilitat, passarà a la següent secció de la llista. La secció que vengui la loteria rebrà el 40% del venefici de la loteria, tal i com s'ha fet aquests últims anys.

Vocals de les seccions. Volem donar mes importància els vocals de cada secció de l’ ACE. A més dela Web i els taulells dels parcs desitgem que siguin els portaveus de tots els canvis i notícies que puguem tenir, que mantinguin un control dels socis i que serveixin per canalitzar tots els dubtes e inquietuds que puguin tenir les seves seccions. També que s’impliquin en les reunions importants que organitzi l’ ACE. Es demanaran 2 responsables o vocals de cada secció. (Nom , Telèfon , correu electrònic)

Responsables i tasques de l’ACE. La ACE té molts fronts oberts i moltes tasques que ens hem de repartir entre tots els membres de la Junta. Per consultar temes generals, fer arribar propostes, possibles contactes amb botigues per descomptes i subvencions, dubtes,  tenim el correu electrònic de l’ACE:  Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

La Junta de l'ACE:

  • Míriam Galisteo – T-D Parc de Sant Andreu. - Presidenta de l'ACE
  • Miguel L. Aceña  T-D Parc de Sant Andreu - Vice-President de l'ACE
  • Mario Puerta T-B Llevant. Comptabilitat i tresoreria
  • Aleix Elias T-B Parc de Joan Miró - Secretari i responsable de la web de l'ACE.
  • Xavier Vicient T-C Montjuïc - Vocal de la secció de Fotografia i viatges

 

Demanar préstecs. Com sempre, es podran demanar préstecs a l’ACE com s’ha fet fins ara. S’haurà de fer un escrit del projecte que es vol fer, activitats, roba, calendaris etc.. Els préstecs es tornaran en el temps pactat entre la secció i la junta.

Subvencions: Els criteris per sol·licitar les subvencions son els seguents.

CRITERIS GENERALS 

  1. Ser bomber de l’SPEIS
  2. Ser soci ACE i corrent de pagament.
  3. Publica a la pagina Web i als plafons dels parcs de bombers les activitats que es volen realitzar amb un temps mínim de 1 mes. No faran falta publicar les curses individuals.
  4. Presentar convenientment rebuts i/o factures de despeses en les activitats en les quals demostri que representa a l’Associació. Es totalment necessari competir a nom de ACE Bombers Barcelona. Les seccions que no siguin de caire competitiu no tenen que presentar els rebuts a nom de la ACE Bombers Barcelona.
  5. En el cas de que un comprovant o factura tingui un origen dubtós o no s’adapti plenament a l’apartat cinquè La Junta de l’Associació decidirà el valor econòmic que se li atorga al mencionat document.
  6. Obligació dels participants a divulgar les seves activitats més representatives en la pagina Web una vegada aquesta estigui finalitzada. Les activitats com carreres no estan obligats, però també animem a publicar.

    fisiocat-xs      travesa-xs1 logo-copy  logo cermasa 300 registrada  Logo-Casco-Antiguo